2013. november 14., csütörtök

Digital Factory - Akkreditál Inkubátor

 A Digital Factory a Nemzeti Innovációs Hivatal Gazella pályázatának nyertes inkubátora a globális piaci szemlélet meghonosítását tartja a legfontosabb előrelépési lehetőségnek a magyar startup sikerek felé vezető úton. Túlságosan sok magyar kezdő vállalkozás zárja be ugyanis magát egy túlságosan kicsire definiált piac csapdájába.

A hazai négy globálissá nőtt startup cég (Prezi, Ustream, Logmein, Livejasmin) közül háromnál külföldi társalapító is részt vett a cégek felfuttatásában, ami kulcsfontosságú lehetetett a sikerben és a globális piacra való célzásban. A hazai cégek korábban -még az informatikai területén is- jellemzően azt a fejlődési utat járták be, hogy először itthon próbáltak középcéggé fejlődni, majd a régió országaiban terjeszkedtek, és csak ezután mertek belépni egy nagyobb piacra. Ez már nem egy jó megoldás: globálisan szemlélve térségünk nem egy értékes piac, és a kis piacok megdolgozása közben elmegy az az idő, ami alatt mások aratják le a babérokat a nagyobb piacokon. A globalizáció és a jelentősen könnyebbé vált nemzetközi marketing lehetőségek korában érdemesebb már a legígéretesebb piacokon, például az USA-ban tesztelni a kifejlesztett terméket.

Bővebben

Pályázat Start-UP-oknak

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése